BOOKING / ENQUIRY FORM

Name:
Hp. No.
Email Address:
Events's Date
Event's Location (eg:Seksyen10, Shah Alam, Selangor)
Any Questions?

Click here to create your own form.

Sunday, February 8, 2009

Hadila's Engagement

Hadila
7 Februari 2009
Bukit Mahkota Kajang

Makeup : Awyn - Wynas Bridal (012-2497734)
Aksesori : Wynas Bridal
Pelamin : Rozi Creations

11 comments:

Puteri Ain said...

cantik la kat kepala dia tu weiii... nanti nak macam tu gak.. heheheh

Amir Fauzi Ramlee said...

Yang tudung merah tu cantik la.. Hihi..

AWYN said...

hihik..ngade ye..ritu x nk ckp pun psl aksesori:p ok2,ditanggung beres

AWYN said...

amir,nnti awyn belanja cikedis ye..kekeke

TIQAH said...

awyn, this is my favourite!! cantik lah..keep up the gud work.insyaAllah one day manela tau ur gonna be one of those famous international make up artiste.hehe..

AWYN said...

tq so much tiqah,wah..international ke,jauh sgt tu nk kejar -_- hehe.. insyaAllah.. byk kena belajar lg ni^_^

TIQAH said...

mmg jauh nak kejar tapi possible ape.
=)

AWYN said...

hehe..insyaAllah..tq tiqah ^_^

MiSz iERa said...

chantik la yg letak kat pale dia tu,,
ape nama dia erk..???
aikk..kat bkt mahkota ke??dekat2..

nnt klu shaye nak kawen or btunang ke, leh sy suh kamu jerk..

leh shaye dptkan alamat?

oneyani said...

dalam byk2 gambar ni paling maveles!dah mcm artis muke hadila ni..mcm arni nazira pon ye...i nk u mekap kan tp jauh..i kt trg

mekap utk tunang bape u ambik?

AWYN said...

yeke yani..makacih ye.. wah jauhnye, sory sgt2 dear..i x amik kalo jauh2 sgt.. x larat la..hehe