BOOKING / ENQUIRY FORM

Name:
Hp. No.
Email Address:
Events's Date
Event's Location (eg:Seksyen10, Shah Alam, Selangor)
Any Questions?

Click here to create your own form.

Wednesday, December 30, 2009

Makeover Jihan, Klang


Jihan
Telok Panglima Garang,Klang
27 Disember 2009
Bertunang
Tqvm Jihan ;) "Selamat Bertunang"

8 comments:

Anonymous said...

akak cantik sgt (alamak puji dr sendiri plak)..huhuhu..saya nk buking untuk kawin saya plakla boleh yer kak awyn??
mybe dlm bln 10 thn dpn sanding n nikah skali yer...huhuhu..
coz ri tu kenkawan sumer puji cantik sgt!!
esspeacially my tunang huhuhu..
tq sgt2 kak awyn!!;)

AWYN said...

Jihan ? awat x buh nama syg..
bestnye dgr..Jihan suke akak lg la beribu kali suke..hihi:D
Uit..mestila boleh booking..mane leh kate x leh..keke:p ok yunk, pape nti contact akk k.. tq so much jihan :)

SHEMA shim said...

aha la win..aku pun nak booking ko gak bulan 9 niee..tapi tahun die nanti aku bgtau yee..hehe..tp mmg cantik pun ko make up.. =)

AWYN said...

bln 9 x leh aku dah booking utk aku :p huhu..main2 ye,xpe2

Yana@Nana said...

SALAM..cntiknyer hasil solekan akak..sy berminat..tapi jauh lah kak kalu sy nak suruh solek saya masa majlis sy Kawin nti..heheheh

Yana@Nana said...

SALAM..cntiknyer hasil solekan akak..sy berminat..tapi jauh lah kak kalu sy nak suruh solek saya masa majlis sy Kawin nti..heheheh

AWYN said...

tq yana.. jauh ek,yana kat mane tu..

Yana@Nana said...

sy dekat BATU pahat KAK..JAUH TU HEHEH