BOOKING / ENQUIRY FORM

Name:
Hp. No.
Email Address:
Events's Date
Event's Location (eg:Seksyen10, Shah Alam, Selangor)
Any Questions?

Click here to create your own form.

Sunday, April 26, 2009

Wedding Makeup

Baju pengantin (gambar diatas) yg i tempah dah siap, kebetulan my cousin elly dtg rumah..so i pun ape lagi,mintak dia jadi model sekejap untuk koleksi baru ni, alang2 nk bergaya tu, i makeup la dia skali..barula naik seri baju pengantin tu kan..hehe:p rambut elly i buat simple je..nk cepat. Sorry ek ely..ko kawin nnti baru aku wat cantik2...:p Maaf ye semua, model utk pengantin lelaki x de..so bajunye i sarung kat mannequin je,bole la tu kan.hehe. So buat kamu sume..
Selamat menjamu mata ^_^

8 comments:

Amir Fauzi Ramlee said...

Buat-buat tak jumpa plak model lelaki.. wahahaha.. Berapa nak bayar tuk model?? wakakakaka.. Cantik baju tuh..

AWYN said...

Yup2..Baju tu mmg cantik,hhihi^_^ Bayar? hehe..xde bayar2..ni model sukarela je..^_^

Amir Fauzi Ramlee said...

Kalau sukarela pun ada bayaran per..

AWYN said...

nape amir nk jd model ke..sibuk je tny sal byrn ni..huhu:p

MiSz iERa said...

wahhh chantiknya make up dia...

AWYN said...

tq MiSz iERa .. :)

BaKeRYLiCiOuS said...

cun awek neh
makeup nmpk seri..
bile nk nek pelamin neh

AWYN said...

die tunggu akak2 lepas dulu.. pe lagi..cepat2 la,sian adik2 tgu lame..hahaha :p